Předpisy internetového obchodu Luxtrade sp. K. - sp. Z O.O.

Tento dokument definuje obecné podmínky a principy internetového obchodu www.luxtrade.pl luxtrade (dále jen obchod). Prostřednictvím obchodu umožňuje prodávající zákazníkům seznámit se se zbožím a uzavřením smlouvy o prodeji.

1. Společné záznamy
1. Všechna práva do obchodu, včetně autorských práv na nemovitost, práva duševního vlastnictví na její jméno, internetovou doménu, webové stránky obchodu, jakož i vzory, formuláře, loga a fotografie zveřejněné na webových stránkách obchodu (s výjimkou některých log a fotografií prezentovaných na Webové stránky obchodu pro účely prezentace zboží, ke kterému autorská práva patří třetím stranám) patří k prodávajícímu.
2. Prodávající vynakládá veškeré úsilí, aby využíval web, včetně účtu zákazníka, pro uživatele internetu pomocí všech populárních webových prohlížečů, operačních systémů, typů zařízení a typů připojení k internetu. Webové stránky webu odpovídají a dynamicky se přizpůsobuje jakémukoli rozlišení obrazovky.
3. Chcete -li zadat objednávku do internetového obchodu prostřednictvím webových stránek obchodu nebo prostřednictvím e -nařízeného a využívání služeb dostupných na webových stránkách obchodu, je nutné, aby zákazník měl aktivní poštovní schránku E -Mail.
4. Aby bylo možné zadat objednávku do internetového obchodu telefonicky, je nutné, aby zákazník měl aktivní telefonní číslo.
5. Je zakázáno používat nezákonný, urážlivý, vzdorný obsah nebo jinak porušování dobrých zvyků nebo porušování osobních práv třetích stran.
6. Prodávající prohlašuje, že veřejná povaha internetu a používání služeb poskytovaných elektronicky může být spojena s hrozbou získávání a úpravy údajů o zákaznících neautorizovanými osobami, proto by zákazníci měli používat správné technické prostředky, které minimalizují výše uvedené hrozby. Zejména by měli používat programy k ochraně před síťovými hrozbami (např. Malware, falešné webové stránky používané k vydírání dat) a ochranu totožnosti uživatelů internetu. Prodejce nepožádá zákazníka, aby mu poskytl heslo v jakékoli formě.
7. Není přípustné využívat obchodní zdroje a funkce k provádění firmy zákazníkem, který by porušil zájem prodávajícího, tj. Reklamní činnost jiného podnikatele nebo produktu; činnosti umístění obsahu nesouvisející s činnostmi prodávajícího; Činnosti zveřejňování falešného nebo zavádějícího obsahu.
8. Zákazník je povinen používat služby a funkce poskytované prodejcem způsobem, který nezasahuje do funkce prodejce a webových stránek obchodu. Zejména může být předložení fungování považováno zejména za zadávání objednávek způsobem, který odůvodňuje podezření na používání nástrojů, které tento proces automatizují, zejména roboti, nebo využití služeb a funkcí poskytnuté prodávajícím způsobem označujícím záměr. porušit ustanovení předpisů nebo právních ustanovení.
9. Obchod neprodává velkoobchod zboží a také prodej zboží pro další prodej.
10. Prodávající může zrušit objednávku zadanou zákazníkem, který není spotřebitelem (tj. Odstoupení od smlouvy o prodeji ve smyslu článku 395 občanského zákoníku) od okamžiku uzavření dohody o prodeji až do 14 dnů ode dnešního data Dodávka zboží. Výběr ze smlouvy o prodeji v tomto případě může dojít bez uvedení důvodu, zejména pokud příkaz naznačuje nákup zboží k dalšímu prodeji. Stažení neposkytuje žádné nároky proti prodávajícímu na straně zákazníka, který není spotřebitelem. Platba by pak měla probíhat bez zbytečného zpoždění.
11. Prodejce nejpozději v době, kdy zákazník je zavázán smlouvou, ho informuje o funkcích zboží s digitálním prvkem a digitálním obsahem a používání technických prostředků na ochranu (např. Umístěním konkrétních informací na produktovou kartu).
12. Prodejce nejpozději v době, kdy zákazník ochotný svázat smlouvu, ho informuje o důležitosti kompatibility a interoperability zboží s digitálními prvky nebo digitálním obsahem (např. Umístěním konkrétních informací na produktovou kartu).

2. Registrace
1. Při registraci si zákazník vytvoří účet na webových stránkách obchodu.
2. Registrace je zdarma, ale není nutné provést nákup.
3. Při registraci je zákazník povinen poskytovat skutečné informace. Prodávající neodpovídá za právní dopady poskytování nesprávných údajů zákazníka. Důvodem k pozastavení transakce může být poskytnutí nesprávných dat.
4. Během registrace obdrží zákazník jedinečné heslo. Klient je povinen udržet toto heslo v tajnosti, zejména je zakázáno používat stejné heslo pro více než jednu entitu.
5. Seznámení s předpisy a jeho přijetím je předpokladem pro registraci na webových stránkách obchodu.

3. Podrobná ustanovení týkající se objednávek
1. Informace obsažené na webových stránkách prodávajícího nejsou nabídkou ve smyslu občanského zákoníku. Měly by být kvalifikovány jako pozvání k předložení nabídek k uzavření prodejní smlouvy.
2. Elektronické objednávání prostřednictvím webových stránek obchodu je možné 24 hodin denně po dobu 7 dnů v týdnu a telefonicky je možné během pracovní doby v obchodě.
3. Zadávání objednávek zákazníka prostřednictvím webu dokončí objednávku výběrem zboží, které má zájem, přidáním do nákupního košíku. Podobně je možné koupit další službu (přilepení fólie atd.) Po dokončení objednávky a označení způsobu doručení a plateb se zákazník přehraje pomocí dostupného formuláře potvrzujícího platbu pomocí tlačítka Objednávka a zaplatit , kliknutím na tuto možnost zahrnuje povinnost zaplatit.
4. Před zadáním objednávky je zákazník informován o datech prodávajícího, celková cena za vybraný produkt spolu s metodou doručení a doručení, jakož i všechny dodatečné náklady související s prodejní smlouvou.
5. Prodávající si vyhrazuje právo omezit objednávku zákazníka. Tyto případy jsou považovány za jednotlivě a zákazník je o tom informován, jako důvod a motivy rozhodnutí prodávajícího.
6. Je možné zadat objednávku prostřednictvím e -nařízení e -nařízení na web obchodu. V tomto případě je za účelem dokončení prodeje nutné poskytnout název zboží, jeho podrobné parametry (barva, počet snímků atd.), Jakož i množství uspořádaného vybavení nebo dodatečných služeb. Je také nutné poskytnout kontaktní údaje zákazníka. Po obdržení takové zprávy prodávající pošle zákazníkovi návratovou zprávu a poskytne údaje prodávajícího, cenu vybraných produktů, možných platbách a metodu doručení spolu s nákladmi, náklady na další služby a celkové náklady na celkové náklady na nákup. Tato zpráva také obsahuje informace pro zákazníka, že zadání objednávky zahrnuje povinnost zaplatit. Zákazník může zadat objednávku zasláním zprávy prodávajícímu spolu s indikací vybraného platebního formuláře a metody doručení. Tato zpráva, stejně jako zpráva popsaná ve farnosti 3 body 3 předpisy předloží zákazníkovi předložení nabídky k uzavření prodejní smlouvy ve smyslu občanského zákoníku.
7. Po zadání objednávky prodávající odešle potvrzení objednávky na adresu E -nařízení zákazníka. Tyto informace nepředstavují přijetí nabídky zákazníka a smlouva o prodeji není uzavřena. Prodávající vyhodnocuje možnost smlouvy a pokud ověří možnost pozitivně zašle potvrzení objednávky na adresu zákazníka. Toto potvrzení je také prohlášením o přijetí nabídky. Jakmile jej zákazník obdrží, je uzavřena smlouva o prodeji.
8. Při zadávání objednávky s pomocí telefonu na webu je zákazník povinen poskytnout název zboží na webových stránkách obchodu, parametry, specifikaci a počet her zboží, které chce objednat. Zákazník má také možnost objednat si další službu. Po dokončení celé objednávky zákazník prohlašuje metodu doručení, platební formulář a její adresu. Zákazník poskytuje adresu E -nařízení (volitelná tradiční poštovní adresa) k získání potvrzení zadání objednávky.
9. Pokaždé, když zadáme telefonní objednávku, je zákazník informován o datech prodávajícího, o ceně jednotlivých komponent objednávky, jakož i o celkové ceně, metodou provádění objednávky, celkové náklady na doručení a všechny dodatečné náklady.
10. Zadání telefonní objednávky se koná v reálném čase - po ústním předložení prohlášení je uzavřena smlouva o prodeji.
11. Pokud jako součást ekonomicky jednotné transakce s hodnotou přesahující 15 000 PLN, zákazník provádí nákup jako podnikatel, který je daňovým poplatníkem DPH, včetně individuálního podnikatele, který je daňovým poplatníkem DPH, alespoň jedno z zboží v položce 59-66 Příloha 15 zákona ze dne 11. března 2004 ohledně daně z zboží a služeb, tj.:
a) 59 Ex 26.11.30.0 Elektronické integrované obvody - pouze procesory;
b) 60 26.20.1 Počítače a další stroje pro automatické zpracování dat;
c) 61 Ex 26.20.21.0 paměťové jednotky - pouze pevné disky (HDD);
d) 62 Ex 26.20.22.0 Polovodičová odolavá paměťová zařízení - pouze SSD;
e) 63 Ex 26.30.22.0 telefony pro mobilní sítě nebo pro jiné bezdrátové sítě - pouze mobilní telefony, včetně chytrých telefonů;
f) 64 26.40.20.0 TV přijímače, dokonce obsahující rádiové přijímače nebo přístroje pro nahrávání nebo přehrávání zvuku nebo obrázku;
g) 65 Ex 26.40.60.0 Video konzole (například používané s televizním přijímačem nebo nezávislou obrazovkou) a další zařízení pro arkádu nebo hazardní hry s elektronickým displejem - s výjimkou částí a příslušenství;
h) 66 26.70.13.0 Digitální kamery a digitální kamery;
Taková transakce bude podléhat zvláštnímu vypořádání v oblasti daně z zboží a služeb (tak -vyvolaný rozdělený platební mechanismus). V tomto případě bude zákazník informován systémem internetového obchodu o zásadách vypořádání transakce a dalších krocích.
12. V případě obzvláště odůvodněného (např. Vysoké ceny objednaného zboží) může prodejce použít zvláštní postup pro zadání objednávky, ve které bude zákazník povinen zaplatit předběžnou podmínku. Zákazník bude před zadáním objednávky předem oznámen. Kromě potvrzení objednávky umožňuje prodejci zákazníkovi zaplatit zbývající částku výše popsaným způsobem.
13. Za účelem prozkoumání úrovně spokojenosti zákazníků z procesu nákupu si prodejce vyhrazuje právo kontaktovat ho na poskytnuté telefonní číslo. Studium úrovně spokojenosti zákazníků je součástí procesu nákupu a jeho cílem je zvýšit úroveň profesionality poskytovaných služeb.

4. Platby
1. Ceny uvedené na webových stránkách obchodu jsou hrubé ceny, vyjádřené v polské měně (PLN PL, PLN) a jsou zahrnuty do poplatku za KGO. Cenu lze stanovit jako běžná cena a cena za snížení (propagační).
Zboží je k dispozici za běžné ceny, což jsou obvyklá cena, kterou zákazník platí, pokud se na zboží nevztahuje sleva, propagace, sleva atd. Propagační cena je cena, kterou zákazník nakonec platí při zachování výhod Prodejce, vyplývající z např. Slevy, např. Zlevy, propagační akce, sleva atd. Ceny stejného zboží na webových stránkách obchodu a ve stacionárních obchodech se mohou lišit. Uvedené ceny nezahrnují informace o nákladech na doručení a jakékoli další náklady, které bude zákazník povinen v souvislosti s prodejní smlouvou, kterou bude zákazník při výběru způsobu doručení a zadávání objednávky informován.
2. Zákazník si může vybrat následující formy platby za objednané zboží:

a) Klasický (tradiční) bankovní převod;

b) platební kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím externího platebního systému (služba je poskytována Przelewy24);

c) Výběrem Paypo, Google Pay nebo Apple Pay;

d) Hotovost nebo platební karta za osobní doručení

e) ve formě plateb Blik

f) Prodej splátky je možný

3. Zákazník by měl provést platby za objednávku ve výši vyplývající z uzavřené prodejní smlouvy do 5 pracovních dnů.
4. Pokud zákazník nesplní platbu ve výše uvedené období, má prodávající právo odstoupit od prodejní smlouvy. Po uplynutí lhůty pro provedení platby zašle prodejce prohlášení o výběru ze smlouvy na základě příslušných ustanovení na stálém dopravci.
5. Zákazník si udržuje právo na smluvní odstoupení ze smlouvy až do přijetí zboží. Toto právo je odděleno odprava od zákona o právech pro spotřebitele (Journal of Laws 2020.287, tj. Z roku 2020.02.21, ve znění pozdějších předpisů), tj. Právo na odstoupení ze smlouvy až do 14 dnů po zakoupení. Toto právo je uplatněno zasláním prohlášení prodávajícímu.

5. Způsob doručení
1. Prodejce provádí dodávku pouze na území Polské republiky, a to i prostřednictvím stacionárních obchodů.
2. Informace o počtu pracovních dnů uvedených na webových stránkách obchodu se odhadují a v závislosti na třetích stranách (např. Courier Companies).
3. Zákazník je povinen prozkoumat dodaný zásilku včas a způsobem přijatým ve vztazích daného typu a v případě nedostatků má zákazník právo požadovat, aby byla zpráva napsána společně s dodavatelem.
4. Pokud zákazník vybere jinou metodu doručení než kolekce v stacionárním obchodě, prodávající se podle jeho likvidace připojí k důkazu zásilky o nákup nebo ji odešle na adresu zákazníka na adresu zákazníka při zadávání objednávky. Faktura v případě doručení do e -mail je odeslána ve formátu PDF.
5. Pokud zákazník využije možnosti osobní sbírky, může jej během své pracovní doby vyzvednout v nejbližším stacionárním obchodě. Datum potvrzení je dříve potvrzeno elektronicky nebo telefonicky. V případě nesbírání nezaplaceného zboží v obchodě do 5 dnů od data potvrzeného prodávajícím má právo zrušit příkaz podle čl. 395 kc.

6.  Odpovědnost prodejce za nedostatek dodržování zboží se smlouvou vůči spotřebitelům
1. Prodávající odpovídá za spotřebitele za nedostatek dodržování zboží s dohodou o prodeji existující v době jeho doručení a zveřejněno do dvou let od této chvíle, ledaže by životnost zboží pro použití, určená prodejcem , jeho právní předchůdci nebo osoby jednající za jejich jménem, ​​jsou jiní.
2. Ve vztahu ke zboží s digitálními prvky odpovídá prodejce za spotřebitele za nedostatek dodržování digitálního obsahu nebo digitální služby poskytované nepřetržitě, který se objevil nebo odhalil v době, kdy měly být doručeny v souladu se smlouvou. Tentokrát nemůže být menší než dva roky od okamžiku, kdy je zboží dodáno s digitálními prvky.
3. Zboží je v souladu se smlouvou o prodeji, pokud je to konzistentní:
a) Popis, typ, množství, kvalita, úplnost a funkčnost a ve vztahu ke zboží s digitálními prvky - také kompatibilita, interoperabilita a dostupnost aktualizací;
b) Vhodnost pro zvláštní účel, pro který je spotřebitel potřebný, pro který spotřebitel informoval prodávajícího nejnovější v době uzavření prodejní smlouvy a který prodávající přijal.
4. Kromě toho musí být zboží, které má být považováno za kompatibilní s prodejní smlouvou:
a) vhodné pro účely, pro které se tento typ zboží obvykle používá, s přihlédnutím k platným právům, technickým normám nebo dobrým postupům;
b) vyskytují se v takovém množství a mají takové rysy, včetně trvanlivosti a bezpečnosti, a ve vztahu ke zboží s digitálními prvky - také funkčnost a kompatibilita, které jsou typické pro tento typ zboží a jehož spotřebitel může moudře očekávat, s přihlédnutím k povaze Zboží a veřejné zajištění předložené prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osoby jednajícími za ně, zejména v reklamě nebo na etiketě, pokud prodejce neukáže:
- Nevěděl o dané veřejné ujištění a přiměřeně hodnocení, nemohl o něm vědět,
- Před uzavřením veřejné dohody byla ujištění opravena s podmínkami a formami, ve kterých byla veřejná jistota předložena nebo srovnatelným způsobem, srovnatelným způsobem,
- Veřejná zajištění neovlivnila rozhodnutí spotřebitele o uzavření prodejní smlouvy;
c) být dodáván s balením, příslušenstvím a pokyny, které může být spotřebitelem doručen, může moudře očekávat;
d) být stejná kvalita jako vzorek nebo vzorec, který prodávající poskytl spotřebiteli před uzavřením smlouvy, a odpovídá popisu takového vzorku nebo takové vzorec.
5. U zboží s digitálními prvky se tato ustanovení podle toho platí.
6. Prodávající neodpovídá za nedostatek dodržování zboží s prodejní smlouvou v rozsahu uvedeném v odstavci. 4 a 5 výše, pokud byl spotřebitel nejpozději v době uzavření smlouvy jasně informován, že konkrétní rys zboží se liší od požadavků dodržování smlouvy stanovené v odst. 4 a 5 výše a jasně a samostatně přijal nedostatek konkrétního rysu zboží.
7. Prodávající odpovídá za nedostatek dodržování zboží se smlouvou vyplývající z nesprávné instalace zboží, pokud:
a) Prodával jej prodejce nebo jeho odpovědnost;
b) Nesprávná instalace prováděná spotřebitelem vyplynula z chyb v pokynech poskytnutých prodejcem nebo třetí stranou (v případě zboží s digitálními prvky).
8. Pokud je zboží neslučitelné se smlouvou, může spotřebitel požadovat opravu nebo výměnu.
9. Prodávající se může vyměnit, pokud spotřebitel požaduje opravu nebo prodejce může opravit, když spotřebitel požaduje výměnu, pokud není možné dodržovat zboží způsobem, který spotřebitel vybral, je nemožné nebo by pro prodejce vyžadoval nadměrné náklady. Pokud je nemožnost nebo nadměrné náklady na opravu i výměnu, může prodejce odmítnout dodržování smlouvy uvést zboží. V tomto případě může spotřebitel předložit prohlášení o snížení ceny nebo odběru ze smlouvy. Při posuzování nadměrných nákladů na prodejce jsou zohledněny všechny okolnosti případu, zejména důležitost nedostatečného dodržování zboží se smlouvou, hodnota zboží v souladu se smlouvou a nadměrné nepříjemnosti pro Spotřebitel vyplývající ze změny způsobu ukončení zboží do souladu se smlouvou.
10. Prodávající opravuje nebo vyměňuje zboží v přiměřené době od okamžiku, kdy byl prodávající informován spotřebitelem o nedostatku dodržování zboží se smlouvou.
11. Náklady na opravu nebo výměnu zboží nese prodejce. Spotřebitel je povinen poskytnout prodávajícímu zboží, na které se má opravit nebo náhradu, aby jej shromažďoval.
12. Pokud bylo zboží namontováno před zveřejněním jejího nedostatku dodržování smlouvy, prodávající demontuje zboží a znovu ho shromáždí po opravě nebo výměně nebo nařídí tyto činnosti na jeho náklady.
13. Spotřebitel může podat prohlášení o snížení ceny nebo odběru ze smlouvy, pokud zboží není v souladu se smlouvou, pokud:
a) Prodávající odmítl zboží uvést do souladu se smlouvou;
b) Prodávající nevedl zboží k souladu se smlouvou;
c) Nedostatek dodržování zboží se smlouvou stále nastává, přestože se prodávající pokusil zboží dodržovat smlouvu;
d) Nedostatek dodržování zboží se smlouvou je tak důležitý, že odůvodňuje okamžité snížení ceny nebo odstoupení ze smlouvy;
e) Prohlášení nebo okolnosti prodávajícího jasně ukazují, že nezveřejní zboží k souladu se smlouvou v přiměřené době nebo bez nadměrných nepříjemností pro spotřebitele.
14. Snížená cena musí zůstat v takovém poměru k ceně vyplývající ze smlouvy, ve které hodnota zboží, které není kompatibilní se smlouvou, zůstává v souladu se smlouvou o prodeji. Vrácení splatné částky v důsledku práva na snížení ceny není později než do 14 dnů k datu přijetí prohlášení spotřebitele o snížení ceny.
15. Prodávající nemusí přijmout prohlášení spotřebitele o výběru z prodejní smlouvy, pokud prokáže, že nedostatek dodržování zboží s prodejní smlouvou je irelevantní.
16. V případě odstoupení ze smlouvy spotřebitel okamžitě vrátí zboží prodávajícího na své náklady. Prodávající vrátí částku nákupu nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí zboží nebo dokladu o jeho návratu.
17. Jakékoli stížnosti týkající se zboží nebo provádění smlouvy mohou předložit v jakékoli formě. Upřednostňuje se písemný formulář, kde lze na adresu prodávajícího nebo do jakéhokoli stacionárního obchodu zaslán dopis stížnosti. Spotřebitel má možnost odeslat fotografickou dokumentaci inzerovaného zboží na adresu E -nařízení prodejce.
18. Prodávající bude na stížnost reagovat do 14 dnů od data odeslání.
19. Spotřebitel může využít výhody řešení spotřebitelských sporů, včetně mediace.

7. Odpovědnost prodávajícího za nedostatek dodržování zboží se smlouvou vůči podnikatelům
1. Prodávající poskytuje dodávku zboží bez nedostatků. Prodávající odpovídá za podnikatele, pokud má zboží vadu (záruka). V případě použitého, vadného zboží (např. Z výstavy nebo návratu) však prodávající vždy informuje podnikatele zejména o jakýchkoli viditelných stopách používání. Vzhledem k výše uvedenému je správně popsán každý produkt, jak nový, použitý, tak z výstavy nebo návratu, předložený prodejcem.
2. Prodávající je odpovědný za záruku, pokud je fyzická vada nalezena do dvou let od vydání zboží. Nárok na odstranění vady nebo výměny zboží do bez vad vyprší od konce roku od data nalezení vady.
3. Pokud má zboží vadu, může podnikatel:
a) Poskytněte prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení ze smlouvy, ledaže by prodávající okamžitě a bez nadměrné nepříjemnosti pro podnikatele vyměnil vadné zboží bez vad nebo odstraní vadu. Toto omezení se nevztahuje, pokud bylo zboží již nahrazeno nebo opraveno prodávajícím nebo prodávajícím nesplnil povinnost nahradit zboží zdarma před vadami nebo odstraněním vad. Podnikatel může namísto nevýhody navržené prodávajícím požadovat výměnu zboží bez vad nebo namísto výměny zboží, odstranění vady, pokud není možné dodržovat smlouvu způsobem, který je zvolený způsobem, který je vybírán podnikatel nebo by vyžadoval nadměrné náklady ve srovnání s metodou navrženou prodejcem. Při hodnocení nadměrných nákladů na náklady, hodnota produktu bez vad, typu a důležitosti nalezené vady a nepříjemnosti, které by podnikatel odhalil jiný způsob uspokojení podnikatele.
b) Vyžádejte si výměnu vadného zboží bez vad nebo odstranění vady. Prodávající je povinen nahradit vadné zboží bez vad před vadami nebo odstranit vadu v přiměřené době bez nadměrných nepříjemností pro podnikatele. Prodávající může odmítnout odškodnit žádost podnikatele, pokud není možné dodržovat smlouvu o vadném zboží způsobem zvoleným podnikatelem nebo ve srovnání s druhým možným způsobem, jak dodržovat smlouvu o prodeji, vyžadují nadměrné náklady. Prodávající může odmítnout vyměnit položky s vadou bez vad nebo odstranit vadu také, když náklady na náhradu za tuto povinnost přesahují cenu prodané položky.
4. Jakékoli stížnosti týkající se zboží nebo plnění smlouvy mohou předložit v jakékoli formě. Upřednostňujeme písemný formulář, kde lze na adresu prodávajícího nebo do jakéhokoli stacionárního obchodu zaslán dopis stížnosti. Podnikatel má možnost zasílat fotografickou dokumentaci inzerovaného zboží na adresu e -nařízení prodejce.
5. Prodávající bude na stížnost reagovat do 14 dnů od data odeslání.

8. Obecná ustanovení týkající se záruky
1. Zboží může být pokryta zárukou udělenou výrobcem zboží nebo jeho distributora. Informace o obsahu záruky jsou zveřejněny na webových stránkách internetového obchodu.
2. Výkaz záruky určuje povinnosti ručitele a práv zákazníků, pokud prodaná položka nemá nemovitosti uvedené v prohlášení a také obsahuje základní informace o tom, jak vykonávat práva ze záruky.

9. Právo na odstoupení ze smlouvy
1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji, může od ní odstoupit do 14 dnů, aniž by uvedl důvod.
2. Doba lhůty pro odstoupení ze smlouvy začíná u prodejní smlouvy, na jehož výkonnosti podnikatel vydává zboží - z toho, že zboží vezme do vlastnictví spotřebitele nebo třetí strany, a v případě, že ho, a v případě, že je to Smlouva zahrnuje mnoho zboží, které je dodáno samostatně, na večírcích nebo částech - od převzetí posledního zboží, strany nebo částí, pro jiné smlouvy - od data jejich závěru.
3. Spotřebitel může ze smlouvy odstoupit předložením prohlášení o výběru. Prohlášení lze učinit ve formuláři, jehož šablona byla zveřejněna prodejcem na webových stránkách obchodu. Abychom si ponechali termín, stačí poslat prohlášení před jeho vypršením.
4. V případě odstoupení od prodejní smlouvy je považována za spolehlivé.
5. Pokud spotřebitel učinil prohlášení o stažení ze smlouvy před tím, než prodejce přijala jeho nabídku, nabídka přestane vázat.
7. Prodávající je povinen okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí spotřebitele prohlášení o odstoupení ze smlouvy, vrátí všechny platby provedené jím. Prodávající se může zdržet úhrady platby obdržených od spotřebitele, dokud neobdrží zboží zpět nebo neposkytuje důkaz zákazníka o odeslání zpět zboží, v závislosti na tom, která událost se bude konat dříve.
8. Pokud spotřebitel uplatnění práva na odstoupení z prodejní smlouvy si vybral způsob doručování zboží jiným než nejlevnější běžný způsob doručení, který prodávající nabízí, není povinen uhradit spotřebiteli dodatečných nákladů, které mu vzniknou.
9. Spotřebitel je povinen zboží okamžitě vrátit prodávajícímu, ale nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy se ze smlouvy stáhl. Abychom si ponechali termín, stačí poslat zboží na adresu prodávajícího před termínem.
10. V případě odstoupení ze smlouvy musí spotřebitel nést pouze přímé náklady na vrácení zboží.
11. Pokud kvůli své povaze nemůže být zboží zasláno poštou v obvyklém režimu, prodávající informuje spotřebitele o nákladech na vrácení zboží na webových stránkách obchodu.
12. Spotřebitel je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, které je výsledkem jeho použití způsobem, který přesahuje způsob, jakým je nezbytný k nalezení charakteru, funkcí a fungování zboží. V tomto případě je možné snížit částku vrácení peněz podle částky odpovídající snížení hodnoty prodané položky, která je výsledkem použití způsobem v rozporu s předchozí větou.
13. Prodávající vrátí platbu pomocí stejného způsobu platby, jakou použil spotřebitel, ledaže by spotřebitel jasně souhlasil s jinou náhradou, která pro něj nezahrnuje žádné náklady.
14. Právo na odstoupení od prodejní smlouvy nemá nárok na spotřebitele v souvislosti s prodejními smlouvami, ve kterých je zboží dodáno v zapečetěném balíčku, který po otevření balení nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z důvodů hygieny, pokud má obal byl otevřen po dodání.
15. Právo na odstoupení od prodejní smlouvy nemá nárok na spotřebitele v souvislosti s prodejními smlouvami, ve kterých jsou předmětem výhody zvukové nebo vizuální nahrávky nebo počítačové programy doručené v uzavřeném balíčku, pokud byl obal po dodání otevřen.
16. Právo na odstoupení od smlouvy o prodeji nemá na spotřebitele v souvislosti se smlouvami o poskytování dodatečné služby, pokud prodejce plně provedl službu pro jasný a předchozí souhlas spotřebitele, který byl informován začátkem Poskytování dodatečné služby, které po splnění této služby prodávajícího ztratí právo na odstoupení od smlouvy, a uznal ji.
17. Právo na odstoupení od prodejní smlouvy nemá nárok na spotřebitele v souvislosti s prodejními smlouvami, ve kterých je zboží předmětem, která po dodání, vzhledem k jeho povaze, je neoddělitelně spojena s jinými položkami.
18. Právo na odstoupení nemá nárok na spotřebitele ve vztahu ke smluvům o dodávce digitálního obsahu na nehmotných médií spotřebitele, který byl informován před začátkem výhody, že po něm prodávající ztratí právo na odstoupení ze smlouvy, a uznal jej a prodávající dal spotřebiteli potvrzení toho, že spotřebitel vyjadřuje výše uvedené. souhlas s trvalým dopravcem.
19. Ustanovení této kapitoly předpisů se také vztahuje na individuálního podnikatele.


10. Porušení hlášení
1. V případě, že zákazník nebo jiná osoba nebo subjekt zjistí, že obsah zveřejněný na webových stránkách obchodu porušuje jejich práva, osobní práva, dobré zvyky, pocity, morálku, přesvědčení, zásady spravedlivé konkurence, know-how, tajemství chráněné zákonem nebo na základě závazku může oznámit prodávajícímu o potenciálním porušení.
2. Prodávající, informovaný o možném porušení, přijímá okamžitá opatření k určení příslušných okolností potenciálního porušení a v případě takové nutnosti odstraní obsah z webových stránek obchodu příčinou porušení.


11. GDPR
Správcem osobních údajů je Luxtrade sp. K - sp. Z O.O. (43 - 240 pszczyna ul. Rybnicka 13, kontaktujte iodo@luxtrade.pl). Údaje o zákaznících jsou zpracovány pro implementaci prodejních smluv. Údaje jsou zpracovávány na základě smlouvy, souhlasu nebo legitimního zájmu správce osobních údajů a také pro marketingové účely, pokud byl dohodnut souhlas se zpracováním údajů. Marketingový souhlas může být kdykoli stažen, aniž by uvedl důvod. Zákazník má také právo: přístup k jeho údajům, opravu, vymazání, omezení zpracování a přenosu, opozici vůči zpracování dat a také podání stížnosti týkající se zpracování údajů prezidentovi úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o ochraně osobních údajů v internetovém obchodě naleznete na webových stránkách.
13. Návrat použitých elektronických zařízení, ochrana životního prostředí
Zákazník má možnost bezplatného vrácení použitého vybavení z domácnosti v souvislosti s nákupem nového vybavení stejného typu, např. Při nákupu nového telefonu obdrží prodejce použité mobilní zařízení (princip umění platí pro umění).
14. Společná a konečná ustanovení
1. V případě jiných zákazníků než jednotlivých podnikatelů a spotřebitelů je odpovědnost prodávajícího omezena na případ úmyslného poškození a v mezích skutečné ztráty vzniklé zákazníkem, který je takovým podnikatelem.
2. V případě sporu na základě smlouvy se strany budou snažit ho ukončit přátelsky. Polský zákon je správným zákonem. Jurisdikce soudu je stanovena v souladu s obecně použitelnými ustanoveními.
3. Zákazník, který je spotřebitelem, má příležitost využít způsoby, jak zvážit stížnosti a usilovat o nároky. Pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v ústředí nebo na webových stránkách subjektů oprávněných k out -off -cort se spory. Mohou to být zejména mluvčí práv spotřebitelů nebo inspektory obchodu s voivodship, jejichž seznam je k dispozici na webových stránkách Uokik na adrese:
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Existuje platforma online systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR).
4. Prodávající si vyhrazuje právo změnit předpisy. Prodávající oznámí zákazníkovi o změně předpisů pomocí elektronické zprávy.
5. V případě rozporů ustanovení ustanovení předpisů s obecně použitelnými předpisy mají prioritu před nařízeními.
6. Předpisy vstupují v platnost 1/01/2023.


Příloha 1: Zkratka vysvětlení a definice:
1. Doručení - znamená skutečný akt sestávající z poskytování zákazníka prodejcem, včetně prostřednictvím dodavatele, zboží uvedeného v objednávce nebo přijetí zboží zadaného v objednávce ve vybraném stacionárním obchodě.
2. Dodavatel - znamená subjekt, se kterým spolupracuje s prodávajícím v rozsahu dodání zboží, tj. Courier Company, operátor pohlednic (skříňka na balíku) atd.
3. Zákazník - znamená subjekt, pro který může být dohoda o prodeji uzavřena v souladu s předpisy a zákonem. Zákazník může být spotřebitel, individuální podnikatel nebo podnikatel.
4. Spotřebitel - znamená přirozený člověk, který provádí právní akt s podnikatelem, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo odbornou činností.
5. Podnikatel - znamená přirozenou osobu, právnickou osobu nebo organizační jednotku, která není právnickou osobou, jehož akt uděluje právní kapacitu, provádí obchodní nebo odbornou činnost a provádí právní akt přímo související s jeho obchodní nebo odbornou činností
6. Jednotlivý podnikatel - znamená přirozenou osobu uzavírající smlouvu přímo související s její obchodní činností, pokud obsah této dohody ukazuje, že pro ni nemá profesionální povahu, což má za následek zejména předmět její obchodní činnosti, zpřístupněno na Základ ustanovení o centrálních záznamech a informacích o obchodní činnosti.
7. Předpisy - znamená tato předpisy.
8. Prodejce/ prodávající: znamená LuxTrade sp. K. - sp. Z O.O. PSZCZYNA UL. Rybnicka 13.
9. Zboží - znamená produkt předložený prodejcem prostřednictvím obchodu, který může být předmětem smlouvy o prodeji.
10. Zboží s digitálními prvky - znamená zboží obsahující digitální obsah nebo digitální služby, které s nimi připojené tak, aby nedostatek digitálního obsahu nebo digitální služby zabránil jeho správnému fungování, např. Operační systém v mobilním zařízení.
11. Prodejní smlouva - znamená prodejní smlouva uzavřená na dálku mezi zákazníkem a prodávajícím za podmínek stanovených v předpisech.
21. Další služba - znamená placenou službu poskytovanou zákazníkovi mimo internetový obchod, jehož nákup je možný pouze pro zařízení zakoupené prostřednictvím webových stránek obchodu.

Jak to funguje?

Použitá elektronika se zárukou nejvyšší kvality

Výběrem obnovených zařízení z LuxTrade získáte všechny výhody nového vybavení příliš nižší a zároveň se postaráte o dobro naší planety.

Zalety Luxtrade
mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. Z odběru newsletteru se můžete kdykoli odhlásit.
Produkt přidán do oblíbených