Záruční karta LUX PROTECT

(dále jen "Podmínky")

Verze platná od 1.7.2023


§ 1

Obecná ustanovení Pravidel

1) Tento Záruční list vymezuje rozsah a podmínky Záruky LUX PROTECT pro uživatele zařízení, postup při uzavírání smluv na dálku a při uzavírání smluv o pronájmu v showroomu.

2. Společnost Lux Trade se zavazuje vyřizovat reklamace záruky LUX PROTECT v souladu s podmínkami uvedenými v těchto Pravidlech. Společnost Lux Trade si vyhrazuje právo poskytovat službu LUX PROTECT prostřednictvím třetích stran. 3. Společnost Lux Trade si vyhrazuje právo poskytovat službu LUX PROTECT prostřednictvím třetích stran.

(3. Uživatel je povinen využívat záruční nároky LUX PROTECT v souladu s jejím účelem a podmínkami stanovenými v tomto záručním listě.

(4) Na smlouvy uzavřené se spotřebitelem na dálku a na dodatky k těmto smlouvám se vztahují následující ustanovení:

1) zákon o občanském zákoníku (sbírka zákonů 2022.1360, tj. 2022.06.29 ve znění pozdějších předpisů).

2) Zákon o právech spotřebitelů (sbírka zákonů 2020.287, tj. 2020.02.21 v platném znění) a další příslušné obecně platné právní předpisy.


§ 2

Definice

Záruční karta LUX PROTECT je ručitelským prohlášením ve smyslu článku 577 zákona o občanském zákoníku (Dz.U. 2022.1360, tj. od 2022.06.29 v platném znění), který vymezuje povinnosti ručitele (Luxtrade II sp. z o.o.). (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.)) a práva kupujícího (uživatele) v případě, že dojde k poškození prodávané věci v důsledku mechanického poškození. Tato služba je samostatnou zárukou od základní záruky poskytované společností Luxtrade. Další záruční odpovědnost a výluky jsou definovány v těchto obchodních podmínkách.

Dalšími pojmy použitými v následující části záručního listu se rozumí:

1. zámek - jakákoli aplikace nebo funkce, která zabraňuje přístupu k Zařízení, včetně zámků s heslem, kódem, vzorem, otiskem prstu nebo systémem rozpoznávání obličeje.

2. Doklad o prodeji - účet, účtenka, faktura nebo jiný doklad vystavený společností Lux Trade potvrzující nákup prodloužené záruky LUX PROTECT, který obsahuje cenu služby a datum prodloužené ochrany.

3. Doklad o koupi - účet, účtenka, faktura nebo jiný doklad potvrzující koupi Zařízení v prodejně Lux Trade, který obsahuje kupní cenu, datum nákupu (např. potvrzení o předání).

4. Pracovní den - kterýkoli den v týdnu od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

5. Obrazovka - část zařízení - LCD matrice, která slouží k zobrazení obrazu.

6) Záruka - základní záruka poskytnutá uživateli na zakoupené zařízení společností Lux Trade.

7) Hotline - telefonní centrum pro Uživatele, které přijímá hlášení o Poškození, poskytuje informace o stavu Opravy, jakož i podporu při přípravě Zařízení k vrácení do Opravny.

8. Zneužití - využívání práv Uživatele Uživatelem v rozporu s jejich společensko-ekonomickým účelem (ve smyslu § 140 občanského zákoníku) nebo zásadami společenského soužití. V případě zneužití provede společnost Luxtrade příslušnou poznámku ve Znaleckém posudku.

9) Oprava: pouze odstranění Vady ve smyslu těchto Obchodních podmínek.

10. Sériové číslo/IMEI/SN - (International Mobile Equipment Identity/Serial Number) - individuální identifikační číslo Zařízení.

Individuální identifikační číslo Zařízení. V případě Zařízení se dvěma SIM kartami je to např.

V případě Zařízení se dvěma SIM kartami se jedná o číslo IMEI definované jako první. 11. V případě Zařízení se dvěma SIM kartami se jedná o číslo IMEI definované jako první.

11. Poplatek LUX PROTECT - pevný poplatek hrazený Uživatelem, jehož výše závisí na ceně Zařízení a době trvání Smlouvy, splatný na základě Dokladu o prodeji vystaveného společností Luxtrade předem na celou dobu trvání Záruky LUX PROTECT.

12) Místo opravy - servisní středisko společnosti Luxtrade na ulici Rybnická 13 v Pszczyně.

Smluvní strany - společně Uživatel a Luxtrade. 14. V případě, že se Uživatel vzdá svého práva na reklamaci, může být reklamace zamítnuta.

14) Smlouva - Smlouva o záruce LUX PROTECT uzavřená mezi Uživatelem a společností Luxtrade. 15) Zařízení - mobilní telefon značky Luxtrade.

15. Zařízení - mobilní telefon Apple model 6s až 14 (1), jakož i hodinky Apple Watch řady 4, 5, 6, 7, SE, na které se vztahuje Smlouva, zakoupené jako nové, po leasingu nebo použité Zařízení, používané Uživatelem výhradně pro soukromé účely, nesouvisející s podnikáním nebo profesní činností. V době nákupu musí být Zařízení uvedeno na trh v Polské republice a jeho nákup musí být potvrzen Dokladem o koupi. Prodloužená záruka LUX PROTECT je platná pouze v případě, že se Uživatel rozhodne využít této možnosti záruky a má Doklad o prodeji. V případě nevyužití Prodloužené záruky LUX PROTECT má Uživatel nárok na Základní záruku bez jakýchkoli dalších poplatků.

(1) Podrobný seznam modelů: 6s,7, 7+, 8, 8+, X, Xs, Xr, Xs Max, 11, 11pro, 11 pro Max, 12 mini, 12, 12 pro, 13, 13 mini, 13 pro, 13 pro Max, 14, 14 pro, 14 pro Max.

16 Prodloužený záruční servis LUX PROTECT - služba poskytovaná společností Luxtrade uživateli za podmínek uvedených v tomto záručním listu LUX PROTECT, která se vztahuje na:

1) Hotline - přijímání hlášení o Poškození a poskytování informací o stavu opravy Zařízení,

2) Opravu uvedené součásti. Oprava může být provedena jednou během celého trvání záruky v rámci Prodloužené záruky LUX PROTECT, bez ohledu na její cenu. 17. Oprava může být provedena pouze jednou během celého trvání záruky v rámci Prodloužené záruky LUX PROTECT.

17 LUX PROTECT BOX Servis: Prodloužená záruka LUX PROTECT rozšířená navíc o ochranu obrazovky přídavným ochranným sklem.

18. Služba SPA: Údržbová služba spočívající v čištění vnitřku zařízení, čištění reproduktoru pro hovory a reproduktoru s mediální síťkou. Servis se provádí maximálně do 7 dnů od převzetí zařízení. Pokud je možné provést servis ve stacionárním obchodě, je servis proveden okamžitě. 19. Servisní úkony.

19) Poškození - poškození displeje nebo obrazovky zařízení, ke kterému dojde po uzavření Smlouvy a které vyžaduje opravu. 20) Uživatel - fyzická osoba, která není schopna zařízení používat.

20. Uživatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizace bez právní subjektivity, která vlastní zařízení nebo používá zařízení se souhlasem vlastníka, který využívá prodlouženou záruku LUX PROTECT.

21. Displej - část mobilního telefonu / chytrého telefonu / tabletu / jiného mobilního zařízení sloužící k zobrazování informací (písmen, číslic nebo grafiky), která může být integrována do dotykového panelu, stejně jako sklo na této části Zařízení.

(22) Luxtrade - Luxtrade II sp. z o. o. (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.) se sídlem v Pszczyně na adrese Rybnická 13, 43 - 200 Pszczyna, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Katovicích, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku, pod číslem KRS 0001082010, držitelem NIP: 6381825171, REGON: 3677811546, se základním kapitálem ve výši 5 000 PLN, dále také zaměnitelně označovaná jako Ručitel.

23. Zaplavení Zařízení - přímé působení kapaliny, včetně vlhkosti nebo vody na Zařízení.


§ 3

Závěr, doba trvání a varianta Prodloužené záruky LUX PROTECT 1. Záruka je poskytována na dobu neurčitou.

1. Smlouva se uzavírá na dobu 12 měsíců pro zařízení třídy smartwatch 24 měsíců pro zařízení třídy smartphone, případně na jinou dobu uvedenou v prohlášení na základě dokladu Prodávajícího. Osobě vzniká nárok na využívání služby ode dne následujícího po uzavření smlouvy. Do smlouvy lze zahrnout pouze zařízení uvedené na prodejním dokladu.

Službu lze zakoupit současně s nákupem zařízení v síti Luxtrade (v okamžiku nákupu) nebo až 14 dní po nákupu. Pokud si přejete zakoupit službu LUX PROTECT po převzetí zařízení, musíte zařízení předložit v showroomu k ověření existence mechanického poškození.

Službu lze zakoupit i pro zařízení zakoupená mimo síť Luxtrade po provedení servisu zařízení v rámci služby SPA. V případě pozitivního ověření stavu zařízení může uživatel rozšířit ochranu zařízení zakoupením služby LUX PROTECT nebo LUX PROTECT BOX.

4. V případě zakoupení služby LUX PROTECT nebo LUX PROTECT BOX po službě SPA je cena služby SPA 1 PLN.

Kč. 5. Rozsah se vztahuje na opravu škod definovaných v § 2 Záruky. Rozšířená záruka LUX PROTECT nezahrnuje výměnu přístroje za nový ani vrácení peněz.

6. Smluvní strany se zavazují dodržovat podmínky uvedené v záručním listu LUX PROTECT. Společnost Luxtrade se zejména zavazuje plnit záruční nároky po dobu trvání Prodloužené záruky LUX PROTECT za podmínek uvedených v Záručním listu LUX PROTECT. Uživatel se zejména zavazuje uhradit Poplatek ve lhůtě uvedené v Prodejním dokladu.

7 Pokud Uživatel provedl nákup na dálku jako spotřebitel nebo fyzická osoba uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností a smlouva pro tuto osobu nemá profesionální povahu vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti zpřístupněného na základě předpisů CEIDG, může od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu. Za tímto účelem by měl uživatel zaslat společnosti Luxtrade příslušné prohlášení o úmyslu.

(8) V případě dodatečného použití LUX PROTECT BOX (dodatečná ochrana obrazovky) a odstoupení od smlouvy bude vrácena hodnota poplatku za prodlouženou záruku LUX PROTECT (bez nákladů na ochranné sklo a jeho instalaci).

9) V případě odstoupení od smlouvy o prodloužené záruce LUX PROTECT bude poplatek vrácen v plné výši. Poplatek bude vrácen stejnou platební metodou, kterou Uživatel použil při původní transakci, pokud Uživatel výslovně nesouhlasí s jinou metodou vrácení, která nepředstavuje žádné náklady.

Prodlouženou záruku LUX PROTECT nelze vypovědět. Záruka LUX PROTECT zaniká v důsledku událostí uvedených v záručním listu LUX PROTECT.

11. Poplatek se účtuje předem na celou dobu záruky.

12. Prodloužená záruka LUX PROTECT zaniká uplynutím doby, na kterou byla poskytnuta, po provedení první opravy, nebo když společnost Luxtrade uzná, že došlo k nesprávnému použití. V takovém případě bude Uživateli vrácen poplatek za každý nezačatý kalendářní měsíc trvání Prodloužené záruky LUX PROTECT, s výjimkou případu dokončení opravy.


§ 4

Forma a způsob nahlášení závady

Pro uplatnění nároku na opravu Uživatel nahlásí závadu zasláním zprávy na následující adresu

e-mailové adresy: kontakt@luxtrade.pl nebo telefonicky na Hotline na telefonním čísle: 729 053 053, a to do 3 pracovních dnů od vzniku Závady. Při hlášení budou vyžadovány následující informace/dokumenty:

1) jméno uživatele,

2) popis poškození zařízení,

3) adresu, na kterou bude Zařízení po Opravě vráceno, a také údaje o odesílateli, resp. příjemci zásilky,

4) telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, na které může Horká linka Uživatele kontaktovat,

5) údaje o výrobci, modelu a sériovém čísle/IMEI/SN čísle Zařízení,

6) kopii dokladu o koupi,

7) datum poškození,

8) potvrzení Uživatele o deaktivaci zámku na Zařízení, který brání opravě,

9) další informace vyžádané Provozním střediskem, pokud jsou nezbytné pro uplatnění záručních nároků Prodloužené záruky LUX PROTECT podle tohoto Záručního listu LUX PROTECT.

(2) Oznámení o škodě se považuje za přijaté dnem, kdy společnost Luxtrade potvrdí, že Uživatel správně a úplně poskytl všechny informace a dokumenty uvedené v bodě 1 výše.

3. Oznámení o škodě se považuje za přijaté dnem, kdy společnost Luxtrade potvrdí, že Uživatel správně a úplně poskytl všechny informace a dokumenty uvedené v odstavci 1 výše.

(4. Uživatel předloží zařízení k opravě do:

1) Zasláním kurýrní službou na adresu společnosti Luxtrade ul. Rybnicka 13 43 - 200 Pszczyna;

2) Doručením do jednoho ze showroomů společnosti, jejichž seznam je k dispozici na www.luxtrade.pl/kontakt;

Před předáním Zařízení je Uživatel povinen:

1) zabezpečit data uložená v Zařízení, která mohou být během Opravy smazána,

2) vyjmout ze Zařízení SIM karty, paměťové karty a nálepky Pay Pass,

3) odstranit Zámky a další prvky, které brání přístupu k Zařízení - pokud je to možné,

4) chránit Zařízení během přepravy, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a kontaktu s vlhkostí,

5) nepřikládejte k zasílanému Zařízení žádné dokumenty obsahující osobní údaje.

6) po dobu opravy odstraňte ze Zařízení osobní údaje a fotografie. Společnost Luxtrade informuje o možnosti vymazání veškerých dat uložených v Zařízení bez znalosti jejich obsahu (např. obnovením továrního nastavení) v případě, že taková operace bude nezbytná a Uživatel nebude mít z tohoto titulu nárok na žádné nároky, což Uživatel bere na vědomí přečtením těchto Podmínek.

5 V případě poškození je Uživateli zakázáno provádět jakékoliv změny nebo zahajovat opravy Zařízení.


§ 5

Harmonogram oprav

1 Společnost Luxtrade poskytuje záruky:

1) Opravy budou provedeny do 14 pracovních dnů od doručení Zařízení do Opravny.

(2) Společnost Luxtrade neodpovídá za nedodržení lhůt uvedených v odstavci 1 výše, pokud:

1) údaje poskytnuté Uživatelem, jak je uvedeno v § 4.1 Obchodních podmínek, byly nepravdivé nebo neaktuální.

2) zámek na zařízení nebyl odstraněn, ačkoli tak bylo možné učinit,

3) Uživatel neuvedl sériové číslo/číslo IMEI/SN.

4) odstranění Závady vyžaduje souhlas Uživatele se zaplacením příplatku nebo nákladů na Opravu.

5) nejsou k dispozici díly potřebné k provedení Opravy.

Tyto lhůty se prodlužují o dobu potřebnou k doplnění informací nebo odstranění překážek.


§ 6

Zvláštní povinnosti Uživatele a další výhrady

1) Uživatel se zavazuje zejména:

1) Předat zařízení bez fotografií a dalších osobních údajů, které si po dobu trvání servisu přenese do jiného zařízení.

2) Dodat zařízení bez pouzdra a bez dalšího příslušenství (např. sluchátek). Pokud je toto příslušenství dodáno, může je uživatel na vlastní nebezpečí trvale odstranit.

3) Zvolit způsob dodání zařízení uvedený v odst. 4 odst. 4, a v případě volby doručení kurýrní službou také na řádnou ochranu Zařízení po dobu přepravy.

2. Společnost Luxtrade si vyhrazuje právo během Opravy obnovit tovární nastavení Zařízení, což může znamenat ztrátu dat uložených v Zařízení.

(3. Společnost Luxtrade si vyhrazuje právo provést opravu pomocí nových nebo repasovaných komponentů. V případě nových komponentů se může jednat o originální komponenty s vlastnostmi srovnatelnými s originálními komponenty nevyrobenými výrobcem nebo o náhradní komponenty v závislosti na dostupnosti těchto komponentů na trhu. V každém případě společnost Luxtrade odpovídá uživateli za díly a montáž na základě obecně platných předpisů.

(4) Společnost Luxtrade si vyhrazuje možnost, že se po výměně může objevit zpráva "Nelze ověřit, zda má tento iPhone originální displej" nebo jiná rovnocenná zpráva. Tato zpráva nemá vliv na výkon zařízení a je normálním jevem pro tento typ opravy.


§ 7

Omezení a vyloučení odpovědnosti

Prodloužená záruka LUX PROTECT se nevztahuje na níže uvedené případy:

1) Poškození zařízení, které bylo předmětem úprav a změn provedených uživatelem nebo třetími stranami, včetně jiných (ne-Luxtrade) servisních míst.

2) Zařízení, na které byl nahrán neautorizovaný software, software ze zdroje, který není autorizován výrobcem, nebo u kterého byla zjištěna chybějící nejnovější aktualizace systému.

3) Zařízení, za které společnost Luxtrade odpovídá na základě záruky nebo Základní záruky, pokud si uživatel zvolí, které oprávnění využije.

4) Poškození jiné než způsobené mechanicky (přepětí).

5) Poškození způsobené zaplavením nebo navlhnutím zařízení.

6) Poškození estetického charakteru (škrábance, promáčkliny, oděrky), které nemá vliv na funkci zařízení.

7) Spočívající v postupném opotřebení způsobeném přirozeným opotřebením;

8) Opakovaná oprava téhož přístroje v souladu s § 2.16.2 Obchodních podmínek. V této situaci je však možný zpoplatněný servis.

9) Příslušenství, jako jsou pouzdra, ochranné fólie a skla apod. se nehradí. Pokud je nutné fólie odstranit, musí být zlikvidovány.

2) V případě, na který se nevztahuje služba LUX PROTECT, hradí uživatel náklady na dopravu a opravu - pokud se tak rozhodne.


§ 8

Zpracování osobních údajů 1.

(1) Zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zásadami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (RODO) a zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018. (Tj. Sbírka zákonů 2018, položka 1000 ve znění pozdějších předpisů).

(2) S ohledem na poskytování záručních nároků společností LUX PROTECT v rámci této záruční karty je správcem osobních údajů Uživatele společnost Luxtrade.

3. Úplný obsah informační doložky správce osobních údajů Uživatele naleznete na https://luxtrade.pl/content/12-klauzula-rodo.

4. Uživatel je povinen bez zbytečného odkladu aktualizovat své osobní údaje, zejména kontaktní údaje, pokud dojde k jejich změně.


§ 9

Stížnosti a závěrečná ustanovení

(1) Stížnosti se podávají e-mailem na adresu: reklamacje@luxtrade.pl

(2) Společnost Luxtrade odpoví na stížnosti nejpozději do 14 dnů od obdržení stížnosti.

(3) Uživatel má možnost využít mimosoudních způsobů řešení stížností a reklamací v souladu s pravidly uvedenými na www.uokik.gov.pl v záložce "řešení spotřebitelských sporů". Spotřebitel může zejména využít mimosoudního řešení sporů týkajících se smluvních závazků prostřednictvím online platformy ODR (Online Dispute Resolution), která je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Právem rozhodným pro tyto smluvní podmínky je právo Polské republiky. Případné spory z těchto Obchodních podmínek řeší polský obecný soud příslušný podle sídla společnosti Luxtrade, s výjimkou sporů týkajících se spotřebitelů a fyzických osob, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud smlouva pro tuto osobu nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, dostupné na základě ustanovení Centrálního registru ekonomických činností a informací.

(5) Pro nákupy uskutečněné před 1. lednem 2023 se použijí smluvní ustanovení v době nákupu. To znamená, že platí všechna ustanovení záručního listu z doby nákupu, zejména záruční podmínky nebo lhůty pro vyřizování reklamací zákazníků.

(6) Jazykem používaným ve vzájemných vztazích mezi uživatelem a společností Luxtrade je polština.

7 Použití prodloužené záruky LUX PROTECT znamená přijetí záručního listu LUX PROTECT.

8. Pokud bude některé ustanovení tohoto Záručního listu LUX PROTECT shledáno neplatným, nebude to mít vliv na obsah ostatních ustanovení, proti kterým nebyly vzneseny námitky.

Předávací protokol Lux-Protect

Jak to funguje?

Použitá elektronika se zárukou nejvyšší kvality

Výběrem obnovených zařízení z LuxTrade získáte všechny výhody nového vybavení příliš nižší a zároveň se postaráte o dobro naší planety.

Zalety Luxtrade
mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. Z odběru newsletteru se můžete kdykoli odhlásit.
Produkt přidán do oblíbených