Podmínky záruky na chytré hodinky

(dále jen "Podmínky")

Verze platná od 01.01.2023.


§ 1

Obecná ustanovení Pravidel


1. Pravidla a podmínky vymezují rozsah a podmínky základní záruky (dále jen "Záruka") pro Uživatele Zařízení zakoupených u společnosti Luxtrade II sp. z o. o. (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.) (dále také jen "Garant"), jakož i postup v případě uzavírání smluv na dálku. 2. Záruka je poskytována v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

2. Společnost Luxtrade se zavazuje ručit za kvalitu prodávaného zařízení v souladu s podmínkami uvedenými v těchto obchodních podmínkách. Společnost Luxtrade si vyhrazuje právo plnit povinnosti Ručitele prostřednictvím třetích osob.

(3. Uživatel je povinen používat Záruku v souladu s jejím účelem a za podmínek stanovených v těchto Obchodních podmínkách.

(4) Ustanovení čl:

1) Zákona o občanském zákoníku (sbírka zákonů 2022.1360, tj. ze dne 2022.06.29 v platném znění).

2) Zákona o právech spotřebitelů (Sb. zákonů.2020.287, tj. ze dne 2020.02.21 v platném znění) a dalších příslušných obecně platných právních předpisů.


§ 2

Zákonné definice


Záruka je ručitelským prohlášením ve smyslu článku 577 zákona o občanském zákoníku (Dz.U. 2022.1360 tj. od 2022.06.29 v platném znění), který definuje povinnosti ručitele (Luxtrade II sp. z o. o. (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.)) a práva kupujícího (uživatele) v případě, že prodávaná věc má vadu definovanou v záručním prohlášení. Záruka se skládá ze Standardní záruky a Prodloužené záruky.

Dalšími pojmy používanými v následující části obchodních podmínek se rozumí:


1. zámek - jakákoli aplikace nebo funkce, která zabraňuje přístupu k zařízení, včetně uzamčení pomocí hesla, kódu, vzoru, otisku prstu nebo systému rozpoznávání obličeje.

2. doklad o prodeji - účet, účtenka, faktura nebo jiný doklad vystavený společností Luxtrade potvrzující uzavření kupní smlouvy, který obsahuje cenu služby a datum prodeje služby.

3. doklad o koupi - účet, účtenka, faktura nebo jiný doklad potvrzující koupi zařízení v prodejně Luxtrade, který obsahuje kupní cenu, datum nákupu (např. potvrzení o převodu).

4. Pracovní den - kterýkoli den v týdnu od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

5. Obrazovka - část zařízení - LCD matrice, která slouží k zobrazení obrazu.

6) Horká linka - telefonické servisní středisko pro Uživatele, které přijímá hlášení o Poškození, poskytuje informace o stavu opravy a také poskytuje podporu při přípravě zařízení k vrácení do místa opravy.

(7) Zneužití - využívání práv Uživatelem v rozporu s jejich společensko-ekonomickým účelem (ve smyslu § 140 občanského zákoníku) nebo zásadami společenského soužití. V případě zneužití provede společnost Luxtrade příslušnou poznámku ve znaleckém posudku.

8) Oprava: pouze odstranění Vady ve smyslu těchto Obchodních podmínek.

9. Sériové číslo/IMEI/SN - (International Mobile Equipment Identity/Serial Number) - individuální identifikační číslo zařízení. U zařízení se dvěma SIM kartami je to číslo IMEI definované jako první.

10. Opravárenské místo - servisní středisko společnosti Luxtrade na ulici Rybnická 13 v Pszczyně.

11. Strany - společně uživatel a společnost Luxtrade. 12. Strany - společně uživatel a společnost Luxtrade.

12. Zařízení - chytrý telefon, na který se vztahuje kupní smlouva, zakoupený jako nový, po leasingu nebo použitý, používaný Uživatelem výhradně pro soukromé účely, nesouvisející s podnikáním nebo profesní činností. V době nákupu musí být zařízení uvedeno na trh na území Polské republiky a jeho nákup musí být potvrzen dokladem o koupi.

13) Záruční servis - služba poskytovaná Uživateli společností Luxtrade, která se vztahuje na opravu určené součásti.

14. Záruka - záruční prohlášení ve smyslu článku 577 Zákona o občanském zákoníku (Dz. U. 2022.1360, tj. od 2022.06.29 v platném znění), které stanoví povinnosti Ručitele (Luxtrade II sp. z o. o.). (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.)) a práva kupujícího (uživatele) v případě, že prodávaná věc má vadu definovanou v záručním prohlášení. Záruka se skládá ze standardní záruky a rozšířené záruky, jak je definována v § 3 bodů. 1 - 3 Obchodních podmínek.

15. Vada - porucha prvku specifikovaného v § 3 odst. 2 nebo 3 Obchodních podmínek, která se vyskytne po uzavření Smlouvy a která vyžaduje opravu za podmínek tam uvedených.

16. Uživatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, která je vlastníkem zařízení, nebo osoba užívající zařízení se souhlasem vlastníka, která uzavřela se společností Luxtrade Smlouvu dle Obchodních podmínek.

17. Displej - část mobilního telefonu/chytrého telefonu sloužící k zobrazování informací (písmen, číslic nebo grafiky), která může být integrována do dotykového panelu, jakož i sklo na této části zařízení.

(18) Luxtrade - společnost Luxtrade II sp. z o.o. (dříve: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.) se sídlem v Pszczyně na adrese Rybnicka 13, 43 - 200 Pszczyna, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem v Katovicích, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0001082010, s NIP: 6381825171, REGON: 3677811546, se základním kapitálem 5000 PLN, dále také zaměnitelně označovaná jako Ručitel.

Zaplavení jednotky - přímé působení kapaliny, včetně vlhkosti nebo vody na jednotku.


§ 3

Uzavření, trvání a varianta Smlouvy


1. Smlouva se uzavírá na dobu 3 měsíců nebo na jinou dobu uvedenou v prohlášení na základě dokladu prodávajícího. 2. Osobě vzniká nárok na využívání služby ode dne následujícího po uzavření smlouvy. Smlouva se může vztahovat pouze na zařízení uvedené na prodejním dokladu.

(2) Záruka se vztahuje na následující položky (s výjimkou položek, které podléhají přirozenému opotřebení, mechanickému poškození a zaplavení):

1) Porucha displeje;

2) Porucha modulu Bluetooth, WiFi a GPS;

3) Porucha snímače přiblížení a mikrofonu;

4) porucha nabíjecího portu;

5) porucha vibrací;

6) Vady způsobené z důvodů vlastních prodávanému výrobku;

7) Nesprávná funkce reproduktoru pro hovory;

8) Nesprávná funkce reproduktoru médií; 8) Nesprávná funkce reproduktoru médií.

9) Nesprávné fungování svítilny;

10) Nesprávná funkce tlačítka ztlumení zvuku; 10) Nesprávná funkce tlačítka ztlumení zvuku;

(11) Porucha funkce tlačítka hlasitosti.

(3) Záruka se získává při zakoupení zařízení, včetně tohoto zařízení. Nevztahují se na ni žádné další poplatky.

4 Rozsah se vztahuje na opravu závady definované v § 2 a 3 smlouvy. Servis může zahrnovat výměnu zařízení nebo vrácení peněz, pokud oprava není možná.

5 Smluvní strany se zavazují dodržovat podmínky stanovené v obchodních podmínkách. Konkrétně se společnost Luxtrade zavazuje poskytovat během záruční doby za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.

(6. Záruční doba se nepřerušuje. Zaniká však v důsledku událostí uvedených v Podmínkách.

(7) Záruka zaniká uplynutím záruční doby nebo zjištěním zneužití ze strany společnosti Luxtrade.


§ 4

Forma a způsob hlášení škod


(1) Pro uplatnění opravy může Uživatel zaslat reklamační formulář z webových stránek https://luxtrade.pl/content/7-reklamacje, nahlásit Škodu e-mailem zaslaným na následující e-mailovou adresu: kontakt@luxtrade.pl nebo zavolat na Hotline na telefonní číslo: 729 053 053, a to do 7 kalendářních dnů od vzniku Škody. Škodu je možné nahlásit také přímo v showroomu. Při hlášení budou vyžadovány následující informace/dokumenty:

1) jméno a příjmení uživatele,

2) popis poškození zařízení,

3) adresu, na kterou bude zařízení po opravě vráceno, a také údaje o odesílateli, resp. příjemci zásilky,

4) telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, na které může horká linka kontaktovat uživatele,

5) údaje o výrobci, modelu a sériovém/IMEI/SN čísle zařízení,

6) kopii dokladu o koupi,

7) datum poškození

8) potvrzení Uživatele o deaktivaci zámku na Zařízení, který brání opravě,

9) další informace vyžádané provozním střediskem, pokud jsou nezbytné pro provedení záručního servisu.

(2) Oznámení o škodě se považuje za přijaté dnem, kdy společnost Luxtrade potvrdí, že Uživatel správně a úplně poskytl všechny informace a dokumenty uvedené v odstavci 1 výše.

(3) Uživatel je povinen při ohlášení Škody předložit společnosti Luxtrade doklad o koupi (elektronickou kopii).

(4) Uživatel předloží zařízení k opravě do:

1) Zasláním kurýrní službou na adresu společnosti Luxtrade ul. Rybnicka 13; 43 - 200 Pszczyna;

2) Doručením do jednoho ze showroomů společnosti, jejichž seznam je k dispozici na www.luxtrade.pl/kontakt;

Před předáním zařízení by měl uživatel:

1) zabezpečit data uložená v zařízení, která mohou být během opravy smazána,

2) vyjmout ze Zařízení SIM karty, paměťové karty a nálepky Pay Pass,

3) odstranit zámky a další prvky, které brání přístupu k Zařízení - pokud je to možné. Pokud zámek není odstraněn, doba opravy se prodlužuje o dobu potřebnou k odstranění přístupového zámku. Společnost Luxtrade může odmítnout opravu (a to i důvodně), pokud není odstraněn zámek bránící opravě;

4) Zajistěte přístroj pro přepravu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a kontaktu s vlhkostí,

5) nepřikládejte k přepravovanému přístroji žádné dokumenty obsahující osobní údaje, kromě těch, které požaduje Garant,

6) během opravy odstraňte z přístroje osobní údaje a fotografie. Společnost Luxtrade vás informuje o možnosti odstranění těchto údajů bez znalosti jejich obsahu (např. obnovením továrního nastavení) v případě, že je taková operace nezbytná.

5. V případě vzniku Poškození je uživateli zakázáno provádět jakékoliv změny nebo zahajovat opravy zařízení.


§ 5

Harmonogram oprav


1) Společnost Luxtrade poskytuje záruky:

1) Opravy budou provedeny bezprostředně po doručení zařízení do Opravny. Lhůta může být prodloužena v případě událostí uvedených v § 5.2.

(2) Společnost Luxtrade neodpovídá za nedodržení doby opravy uvedené v odstavci 1 výše, pokud:

1) údaje poskytnuté uživatelem, jak je uvedeno v § 4.1 Podmínek používání, byly nepravdivé nebo neaktuální.

2) zámek na zařízení nebyl odstraněn, ačkoli to bylo možné,

3) Uživatel neuvedl sériové číslo/číslo IMEI/SN.

4) odstranění Závady vyžaduje souhlas Uživatele se zaplacením příplatku nebo úhradou nákladů na opravu.

5) nejsou k dispozici díly potřebné k opravě.

Tyto lhůty se prodlužují o dobu nezbytnou k doplnění informací nebo odstranění překážek bránících provedení opravy.


§ 6

Zvláštní povinnosti uživatele a další výhrady


1 Uživatel se zavazuje zejména:

1) Předat zařízení bez fotografií a dalších osobních údajů, které po dobu trvání služby přenese do jiného zařízení.

2) Dodat zařízení bez pouzdra a bez dalšího příslušenství (např. sluchátek). Pokud je toto příslušenství dodáno, může je uživatel na vlastní nebezpečí trvale odstranit.

3) Zvolit způsob dodání zařízení uvedený v odst. 4 odst. 4, a v případě volby doručení kurýrem také na řádné zabezpečení zařízení po dobu přepravy.

2) Při opravách si společnost Luxtrade vyhrazuje právo obnovit tovární nastavení zařízení, což může znamenat ztrátu dat uložených v zařízení.

(3) Společnost Luxtrade si vyhrazuje právo provést opravu pomocí nových nebo repasovaných komponentů. V případě nových komponentů se může jednat o originální komponenty s vlastnostmi srovnatelnými s originálními komponenty, které výrobce nevyrábí, nebo o náhradní komponenty v závislosti na dostupnosti těchto komponentů na trhu. V každém případě společnost Luxtrade odpovídá uživateli za díly a montáž na základě obecně platných předpisů.

(4) Společnost Luxtrade si vyhrazuje možnost, že se po výměně může objevit zpráva "Nelze ověřit, zda má tento iPhone originální displej" nebo jiná rovnocenná zpráva. Tato zpráva nemá vliv na výkon zařízení a je normálním jevem pro tento typ opravy.


§ 7

Omezení a vyloučení odpovědnosti


1. Služba se nevztahuje na níže uvedené případy:

1) poškození zařízení, která jsou předmětem úprav a změn provedených uživatelem nebo třetími stranami, včetně jiných (s Luxtrade nesouvisejících) servisních míst.

2) zařízení, do kterého byl nahrán jiný než vyhrazený software, software ze zdroje, který není autorizován výrobcem, nebo u kterého byla zjištěna chybějící nejnovější aktualizace systému.

3) zařízení, za které společnost Luxtrade odpovídá na základě nesouladu zboží se smlouvou podle zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014. Uživatel má možnost volby, který nárok uplatní,

4) škody způsobené mechanickými prostředky (včetně přepětí).

5) Škody způsobené zaplavením, případně navlhnutím zařízení.

6) spočívající v postupném opotřebení způsobeném přirozeným opotřebením;

7) Náklady na příslušenství, jako jsou pouzdra, ochranné fólie a skla apod. se nevracejí. Pokud je nutné ochranné fólie/skla/kryty sejmout, podléhají likvidaci.

8) Další výjimky z práva na odstoupení od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku jsou popsány v zákoně o právech spotřebitelů, článek 38.

V případě, na který se vztahuje záruka, nese uživatel náklady na dopravu a opravu - pokud se tak rozhodne.


§ 8

Zpracování osobních údajů


1 Zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zásadami stanovenými v Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (RODO) a v zákoně o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018. (Tj. Sbírka zákonů 2018, částka 1000 ve znění pozdějších předpisů).

(2) S ohledem na poskytování Základní záruční služby je správcem osobních údajů Uživatele společnost Luxtrade. Společnost Luxtrade může rovněž zpřístupnit údaje Uživatele externímu subjektu zabývajícímu se opravami zařízení.

(3) Úplný obsah informační doložky správce osobních údajů Uživatele je uveden na adrese https://luxtrade.pl/content/12-klauzula-rodo.

(4) Uživatel je povinen bez zbytečného odkladu aktualizovat své osobní údaje, zejména kontaktní údaje, pokud v nich dojde ke změnám.


§ 9

Stížnosti a závěrečná ustanovení


(1) Stížnosti se podávají e-mailem na adresu: reklamacje@luxtrade.pl

(2) Společnost Luxtrade odpoví na stížnosti nejpozději do 14 dnů od obdržení stížnosti.

(3) Uživatel má možnost využít mimosoudních způsobů řešení stížností a reklamací v souladu s pravidly uvedenými na www.uokik.gov.pl v záložce "řešení spotřebitelských sporů". Spotřebitel může zejména využít mimosoudního řešení sporů týkajících se smluvních závazků prostřednictvím online platformy ODR (Online Dispute Resolution), která je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Právem rozhodným pro tyto smluvní podmínky je právo Polské republiky. Případné spory z těchto Obchodních podmínek řeší polský obecný soud příslušný podle sídla společnosti Luxtrade, s výjimkou sporů týkajících se spotřebitelů a fyzických osob, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud smlouva pro tuto osobu nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, dostupné na základě ustanovení Centrálního registru ekonomických činností a informací.

(5) Zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadný Výrobek na adresu: Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna. Pokud by doručení Výrobku Zákazníkem bylo vzhledem k typu Výrobku nebo způsobu jeho instalace nadměrně obtížné, je Zákazník povinen zpřístupnit Výrobek Prodávajícímu v místě, kde se Výrobek nachází.

6. Dle § 558 odst. 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost Prodávajícího ze záruky za Produkt vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.

7. Jazykem používaným ve vzájemných vztazích mezi Uživatelem a společností Luxtrade je polština.

8. Uzavřením Smlouvy se rozumí souhlas s těmito Obchodními podmínkami.

9. V případě, že některé ustanovení těchto Podmínek bude shledáno neplatným, nebude to mít vliv na obsah ostatních ustanovení těchto Podmínek, která nebyla napadena.

Jak to funguje?

Použitá elektronika se zárukou nejvyšší kvality

Výběrem obnovených zařízení z LuxTrade získáte všechny výhody nového vybavení příliš nižší a zároveň se postaráte o dobro naší planety.

Zalety Luxtrade
mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. Z odběru newsletteru se můžete kdykoli odhlásit.
Produkt přidán do oblíbených